www.um.pabianice.pl

Pabianice znajdują się w aglomeracji łódzkiej. Stanowią zarazem centrum 120-tysięcznego powiatu. Funkcjonują tutaj najważniejsze dla społeczności instytucje i urzędy. Miasto liczy 62 tys. mieszkańców i obejmuje obszar 33 km2.


Jak założyć profil zaufany

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Zachęcamy do założenia profilu zaufanego i załatwiania spraw urzędowych przez ePUAP (Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), bez wychodzenia z domu. Przez stronę https://epuap.gov.pl można złożyć wniosek o dowód osobisty, zameldować się i wymeldować, złożyć pismo, zgłosić urodzenie dziecka, złożyć wniosek o odpis aktu stanu cywilnego, złożyć wniosek o zaświadczenie o stanie cywilnym, złożyć wszelkie wnioski dotyczące podatków i opłat lokalnych.

Najprostszą metodą jest założenie konta elektronicznie przez swój bank (lista banków świadczących usługę https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp). Jeżeli posiadamy nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną i czytnik, możemy to zrobić na stronie profilu zaufanego (instrukcja pod adresem https://login.e-dowod.gov.pl/sie-frontend/#/).

W Pabianicach są dwa punkty potwierdzające złożenie wniosku: Urząd Skarbowy, ul. Zamkowa 26, tel. 422704100 i Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Kościuszki 31, infolinia 225601600.

Tu można znaleźć instrukcje jak założyć profil zaufany:

https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany



Pomocą służą również informatycy Urzędu Miejskiego, którzy dyżurują w poniedziałek i wtorek (8.00 – 16.00) pod numerem 42 22 54 683.


Autor: Aneta Klimek


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij