www.um.pabianice.pl
Pabianice znajdują się w aglomeracji łódzkiej. Stanowią zarazem centrum 120-tysięcznego powiatu. Funkcjonują tutaj najważniejsze dla społeczności instytucje i urzędy. Miasto liczy 58 tys. mieszkańców i obejmuje obszar 33 km2.

Projekt „Każdy inny, wszyscy równi - nowoczesna integracja”

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

loga Fundusze Europejskie dla Łódzkiego, Rzeczpospolita Polska, dofinansoane przez Unię Europejską, województwo łódzkie

Projekt „Każdy inny, wszyscy równi – nowoczesna integracja”  realizowany w Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach w ramach Działania FELD.08.07 – Kształcenie ogólne Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.

Wnioskodawcą Projektu jest Miasto Pabianice/Szkoła Podstawowa nr  9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach.
Biuro projektu znajduje się w Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach, ul. Partyzancka 56A, 95-200 Pabianice.
Projekt realizowany jest w okresie: 01.01.2025 r. – 31.12.2026 r.

Wartość projektu i źródła finansowania

Łączna wysokość wydatków kwalifikowanych projektu wynosi 799 426,28 zł i obejmuje dofinansowanie w kwocie 711 489,38 zł z następujących źródeł:

  • finansowanie UE w kwocie nieprzekraczającej 679 512,33 zł
  • finansowanie wkładu krajowego z budżetu państwa w kwocie nieprzekraczającej 31 977,05 zł
  • wkład własny w kwocie 87 936,90 zł

Celem projektu jest zwiększenie jakości edukacji w Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach  ukierunkowane na wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, poprzez podniesienie kompetencji, kwalifikacji nauczycieli, adaptację i doposażenie pracowni oraz poprzez organizację dla 132 uczniów dodatkowych zajęć w zakresie wyrównywania deficytów (teatroterapii), kółek zainteresowań rozwijających kompetencje kluczowe, uzdolnienia i zainteresowania (język angielski, ekologiczno-chemiczne, informatyczne, matematyczne, geograficzne) oraz zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.

Zadania, działania realizowane w ramach projektu

W projekcie zaplanowano realizację 12 zadań w tym: adaptację, doposażenie pracowni lekcyjnych, które obejmuje utworzenie specjalistycznej pracowni językowej, wykonanie infrastruktury sieci LAN, dostosowanie i doposażenie pracowni matematycznej, informatycznej oraz doposażenie pracowni polonistycznej, chemicznej, przyrodniczej oraz pracowni edukacji wczesnoszkolnej, języka angielskiego.

Ponadto zaplanowano doskonalenie kompetencji/kwalifikacji nauczycieli, koła/zajęcia w zakresie wyrównywania deficytów, rozwijające kompetencje kluczowe, zainteresowania, uzdolnienia uczniów, przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty. W zakresie edukacji włączającej szkoła doposażona zostanie w specjalistyczny sprzęt – pętlę indukcyjną, wspierającą osoby z niedosłuchem.

Autor: Marta Grzanka

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij